Skolens bygninger og faciliteter

Skolens historie
Skolen består af en bygning fra 1960 og en tilbygning fra 1980.

I 2002 blev skolen renoveret, og i den forbindelse blev gymnastiksalen ombygget til klasseværelser og samlingssal. Idrætsundervisningen foregår derfor i Vorgod-Barde Hallen, som er nabo til skolen.
En del af klasseværelserne blev ligeledes større, der blev lavet enkelte grupperum, og det pædagogiske læringscenter blev større og fremstår i dag som et indbydende midtpunkt.

I efteråret 2013 forårsagede stormen Bodil en række skader på skolens ovenlys. Efter nærmere eftersyn og energiberegninger blev der derfor i 2014 indledt en renovering af den "gamle" del af skolen. I den forbindelse blev der bl.a. lavet en hems i det pædagogiske læringscenter.

Elevernes skolemøbler
Eleverne har nyere/tidssvarende møbler i alle stamlokaler.
Enkelte faglokaler og delelokaler har møbler, der er af ældre dato, men fuldt anvendelige.