Velkommen til Vorgod-Barde Skole

Skolens logo

Vorgod-Barde Skole er bygget i 1960 og er en grundskole fra børnehaveklasse til 6. klasse. Efter 6. klasse fortsætter eleverne i overbygningen på Videbæk Skole.

Hverdagen er præget af et godt og tillidsfuldt samarbejde mellem elever, lærere, forældre og andre samarbejdspartnere.

Vi arbejder i overensstemmelse med  Ringkøbing-Skjern Kommunes vedtagne Fælles børne- og ungesyn:

Hver morgen mødes alle elever og lærere til samling. Her synges ugens sang/salme samt en anden udvalgt sang. De fleste gange spiller eleverne til.
Ca. en gang om måneden er der udvidet samling, hvor klasserne på skift kommer med et indslag.
Ca. hver 14. dag arrangerer 5. og 6. klasse ”store leger med små” i 10-frikvarteret. Aktiviteterne bliver annonceret til samling dagen før.

Vi håber og ønsker, at vi med denne hjemmeside kan give oplysninger og svar på en række spørgsmål vedrørende skolen.
Hvis der er yderligere spørgsmål, er I altid velkomne til at kontakte os.